.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درگیری لفظی دایی با میثاقیان

دیدار تیم های فوتبال راه آهن و آلومینیوم در حالی برگزار شد که علی دایی و اکبر میثاقیان در کنار زمین درگیری لفظی پیدا کردند.


به گزارش شمال به نقل از مهر، تیم های فوتبال راه آهن و آلومینیوم هرمزگان امروز جمعه از ساعت 15:30 دقیقه در ورزشگاه اختصاصی راه آهن به مصاف هم رفتند که این مسابقه حواشی خاص خود را داشت.

* ایمون زاید بازیکن آلومینیوم هرمزگان از روی سکوها این مسابقه را تماشا می کرد. او به خبرنگار مهر گفت که از هفته آینده آماده بازی است.

* علیرضا عباسفرد، مجتبی زارعی و بهنام ابوالقاسم پور از دیگر افرادی بودند که از روی سکوها بازی را تماشا می کردند.

* درگیری لفظی علی دایی با اکبر میثاقیان سرمربی راه آهن از نکات جالب توجه این مسابقه بود. این درگیری پس از خطای مدافع راه آهن روی میلاد میداودی مهاجم آلومینیوم رخ داد که در آن اکبر میثاقیان معتقد بود مدافع راه آهن باید اخراج شود.

* در این مسابقه کفش وحید عسگری بازیکن آلومینیوم در یک صحنه در نیمه اول از پایش درآمد. همچنین امید عالیشاه بازیکن راه آهن هم در نیمه اول کفشش پاره شد و به همین خاطر مجبور شدند کفش او را عوض کنند.

* کمتر از 50 تماشاگر هرمزگانی برای تشویق آلومینیوم در ورزشگاه حاضر بودند. آنها علیه سامان آقازمانی و بهادر عبدی بازیکنان آلومینیوم شعارهایی سر دادند این تماشاگران آقازمانی را بازیکن دیپورتی پرسپولیس نامگذاری کردند.

* در نیمه اول یکی از بازیکنان راه آهن در کنار خط باعث سرنگون شدن محمدرضا ناصری بازیکن آلومینیوم شد و این بازیکن زیرپای علی دایی زمین خورد.

* در نیمه دوم اکبر میثاقیان از کنار خط برای راهنمایی بازیکنانش سوت می زد که این مساله با تذکر کمک داور اول مسابقه تمام شد.

* تیم آلومینیوم هرمزگان به دلیل مصدومیت وحید عسگری بازیکن این تیم دقایقی 10 نفره بازی کرد. مصدومیت عسگری از ناحیه دهان و دندان به حدی بود که داور بازی چند بار مانع ورود او به زمین شد و همین مساله اعتراضات اکبر میثاقیان را درپی داشت.

* در دقایق پایانی و پس از آنکه مهاجم راه آهن موقعیتی را از دست داد علی دایی آنقدر عصبانی بود که چند بار با پایش


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.018 seconds.